رنگ هایی که استایلت رو گرون تر نشون میده

رنگ هایی که استایلت رو گرون تر نشون میده!
خلاصه

رنگ های لاکچری، در روانشناسی رنگ ها بعضی از رنگ ها در گران تر نشان دادن استایل شما تاثیر به سزایی دارد. رنگ هایی مثل مشکی، سبز سیج، کرم و... این رنگ ها باعث می شوند در عین سادگی شیک و لاکچری به نظر برسید.

1400/12/26
8154 بازديد
رنگ هایی که استایلت رو گرون تر نشون میده!

آیا رنگ های لاکچری را در استایل می شناسید!

 رنگهای لاکچری باعث می شود استایل شما گران تر نشان داده شود. خیلی از افراد پیرو تجملات هستند و عده ی دیگر به دنبال این هستند که در عین سادگی شیک به نظر برسند.
شیک پوشیدن و استایل اصطلاحا های لول (high level) داشتن کار آسانی نیست و نیازمند دقت در چیدمان و ترکیب لباس ها و از آن مهم تر دقت در انتخاب رنگ هریک از اجزای استایل می باشد.
ممکن است مد لباس ها عوض شود استایل هایی که مد هستند در طول زمان مدام دستخوش تغییر شوند. ولی باید دقت داشته باشیم تعدادی از رنگ های لاکچری هستند که افراد با دیدن انها تصور خاصی در ذهنشان نسبت به آن شخص و آن استایل صورت میگیرد.
برای اگهی از این رنگ های لاکچری و معنی هر رنگ باید ابتدا از روانشناسی رنگها مطلع باشید. ولی از انجایی که این یک بحث تخصصی است ما منظور و هدف هر رنگ در استایل را بصورت خلاصه در این مقاله از کالاتیتر برای شما خواهیم گفت تا بتوانید برای استایل خود تصمیم صحیحی بگیرید.

تاثیر رنگ مشکی در استایل:

تاثیر رنگ مشکی در استایل- رنگ های لاکچری

رنگ مشکی از دیرباز شاید بتوان گفت از قرن ها پیش در پوشش و استایل مردم مورد استفاده واقع می شد. یکی از پر طرفدار ترین رنگ برای استفاده در استایل در بین رنگها مشکی است.

چرا که با رنگ خنثی مشکی تنوع هایی که می شود در تضاد با آن استفاده کرد بی شمارند از جمله بهترین تضاد برای رنگ مشکی سفید می باشد.

از نظر روانشناسی رنگ مشکی مشخصه ی عالی برای نشان دادن قدرت در افراد می باشد. علاوه بر قدرت اگر مایل باشید خود را فردی مغرور و جدی و باهوش و زیرک به افراد نشان دهید طبیعتا بهترین رنگ مشکی است.

در ادامه لازم به ذکر است که رنگ مشکی استایل شما را گران تر نشان خواهد داد چرا که نمایان کننده ی ظرافت ، کلاس و جذابیت می باشد و در اکثر فرهنگ های دنیا بر این موضوع اتفاق نظر دارند و مورد تایید همه می باشد.

تاثیر رنگ شتری در استایل:

تاثیر رنگ شتری در استایل- رنگ های لاکچری

رنگ شتری از جمله رنگ های لاکچری است که همیشه وجود داشته ولی تا دهه های قبل از1980 به آن توجه زیادی نمی شد. این رنگ در صنعت فشن و مد به دلیل خنثی بودنش بسیار پر طرفدار بوده است رنگ شتری طیف رنگی گسترده ای دارد و از کرم شروع میشود و تا رنگ قهوه ای ادامه پیدا می کند.
این رنگ برای افراد تینجیر مناسب نیست و اکثر کسانی که از این قبیل رنگ استفاده می کنند افراد بزرگسال هستند. شاید بدلیل محبوبیتش در بین بزرگسالان و اینکه یک رنگه پخته می باشد باعث می شود استایل شما گران تر به نظر برسد. رنگ های خنثی توجه کسی را جلب نمی کنند ولی شما با انها لاکچری و شیک به نظر خواهید رسید.
شما به راحتی می توانید لباس شتری از دسته ی نزدیک به کرم را شلوار شتری از دسته و طیف نزدیک به قهوه ای را با یکدیگر ست کنید.
پس نگران ترکیب کردن این رنگ با رنگ های دیگر برای داشتن استایل فوق العاده نخواهید بود.

تاثیر رنگ سبز سیج در استایل:

تاثیر رنگ سبز سیج یا پاستلی در استایل

در روانشناسی رنگ ها سبز همیشه نماد آرامش بوده و نماد رنگ زندگی و طراوت خوانده می شود. شاید یکی از دلایل بزرگ آن این است که در بهار درختان سبز می شوند. همانطور که می دانید در طراحی لباس و کفش و... از طبیعت الهام می گیرند برای تولید طرح و رنگهای یک استایل ارتباط مستقیمی با مفاهیم روانشناسی رنگ ها دارند.
سبز سیج گونه ای از سبز است که رنگی خنثی دارند و بسیار روشن است. ملایم و آرامش بخش می باشد و در ارامش اعصاب و روح افراد بسیار تاثیر گذار است.
شما با پوشیدن رنگ سبز سیج در استایلتان این حس را به مخاطب القا می کنید که فردی بسیار کامل و غنی هستید. و حتی گاها به دلیل حس صبور بودنی که از این رنگ به دیگران منتقل می شود. شما را فردی شاد و سرزنده و صبور و پر از ایده می دانند.
این رنگ بدلیل خاص بودن در چند سال اخیر بسیار در بین مردم محبوب شده است.
در صنعت مد رنگ سبز سیج یکی از رنگ های لاکچری می باشد.

تاثیر رنگ شکلاتی در استایل:

تاثیر رنگ شکلاتی در استایل

رنگهای تیره معمولا شما را فردی با پشتکار و پر نفود معرفی می کنند. اگر به دنبال رنگی شیک هستید پیشنهاد من به شما این است که حتما سری به قهوه ای و خانواده ی آن بزنید.  چرا که این رنگ بیشتر مورد علاقه ی افراد موفق می باشد.

در این بین زیبا ترین رنگ در طیف رنگی قهوه ای متعلق به شکلاتی است. رنگ شکلاتی شما را جسور و با درونی شاد و زنده به دیگران معرفی می کند. رنگ های دسته ی قهوه ای افراد را با اصالت و محترم نشان می دهند.

رنگ شکلاتی حس صمیمیت را بین شما و مخاطبانتان ایجاد می کند. ترکیب رنگ شکلاتی و شیری یک ترکیب فوق العاده و زیبا می باشد.

تاثیر رنگ کرم در استایل:

تاثیر رنگ کرم در استایل

از جمله رنگهای شاد و خنثی رنگ کرم می باشد. این رنگ برای فصول گرم سال بسیار انتخاب مناسبی است چرا که رنگ روشن دارد و علاوه بر رنگ های تیره با رنگ های شاد هم قابلیت ست کردن دارد.
رنگ کرم را می توانید با رنگ نارنجی و سبز و حتی قرمز کمی تیره به خوبی ست کنید.
رنگ کرم استایل شما را شکیل تر نشان می دهد. و این رنگ از جمله رنگهایی است که در گران تر نشان دادن استایل شما بسیار تاثیر گذار است . ترکیب رنگ کرم با رنگ های شاد انتخاب افراد جسور و شاد می باشد. پس این ترکیب را به خاطر داشته باشید چراکه فصل تابستان در پیش است.

تاثیر رنگ طوسی در استایل:

تاثیر رنگ طوسی در استایل

همانطور که پیش تر گفتیم رنگ ها معنای خاصی دارند. خب شاید بپرسید معنی رنگ خاکستری چه می تواند باشد. خاکستری یک رنگ خنثی است و از طیف خاکستری تیره تا خاکستری روشن رنگ را در حیطه رنگ های لاکچری جای داده است.
رنگ خاکستری را می توانید با خودش یعنی خاکستری تیره و خاکستری روشن ست کنید. ترکیب رنگ سفید مشکی و خاکستری هم یک ترکیب پر طرفدار ساده و شیک می باشد .
خاکستری از جمله رنگهایی است که اگر در استایلتان از طیف رنگی تیره و روشن خودش استفاده کنید شما را بسیار شیک نشان خواهد داد. رنگ خاکستری از جمله رنگ هایی است که استایل شما را گران تر نشان خواهد داد.

 

رنگ هایی که استایلت رو گرون تر نشون میده!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟